Witamy serdecznie! Znajdujesz się na stronie sklepu internetowego Hot Ball Store pod adresem strony internetowej hotball.pl (zwanej dalej Hot Ball, sklep, sklep internetowy, dostawca, my, nas) zarządzaną przez wyłącznego właściciela: Krzysztof Kotas Hot Ball z siedzibą w Kamieniec przy ul.Polna 9, NIP 6451852777, REGON: 278139521.
Poniżej przedstawiamy regulamin określający warunki korzystania z oferty sklepu, przygotowania i realizacji zamówień, obsługę klienta, kwestie dotyczące dostawy, rozpatrywania reklamacji oraz zwrotów.
1. Postanowienia ogólne
1.1 Sklep internetowy Hot Ball Store znajdujący się pod adresem strony internetowej hotball.store pozwala na nabycie produktów marki Hot Ball produkowanych przez firmę Hot Ball (Krzysztof Kotas Hot Ball, ul. Polna 9, 42-674 Kamieniec, NIP 6451852777) na zlecenie właściciela sklepu internetowego Hot Ball Store, a także innych marek, w których sprzedaży właściciel sklepu internetowego pośredniczy lub jest dystrybutorem.
1.2 Produkty oferowane w sklepie posiadają dokładną informację, kto jest ich producentem.
1.3 Wszystkie treści zawarte na stronie: hotball.pl (zdjęcia produktów, itp.) są własnością sklepu internetowego Hot Ball i zabrania się ich publikowania bez zgody właściciela sklepu.
1.4 Wszelkie informacje o produktach zawarte na stronie sklepu internetowego takie jak opisy produktów, parametry, ceny stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
1.5 Sklep Hot Ball zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów znajdujących się w ofercie, aktualizowania produktów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego oraz wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
2. Opis produktu
2.1 Wszystkie ceny w sklepie internetowym Hot Ball są cenami końcowymi brutto czyli zawierają podatek VAT w aktualnej obowiązującej wysokości. Obowiązują ceny oferowane w chwili złożenia zamówienia.
2.2 Do chwili uregulowania płatności za zamówiony towar pozostaje on własnością sklepu.
2.3 Zdjęcia towarów zamieszczone na stronie sklepu internetowego są zamieszczone w celach przykładowych i mają jedynie za zadanie przedstawienie klientowi produktów.
2.4 Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym hotball.pl są oryginalne i pochodzą z legalnych źródeł.
3. Zawarcie umowy i realizacja zamówienia.
3.1 Wszystkie zamówienia przyjmowane są jedynie drogą elektroniczną pod adresem hotball.pl
3.2 Umowa zawarta jest w języku polskim.
3.3 Stroną umowy jest firma Krzysztof Kotas Hot Ball z siedzibą w Kamieńcu przy ul.Polna 9 NIP 6451852777 , Regon 278139521.
3.4 Kliknięcie przycisku „Potwierdzam zamówienie” powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku. Złożenie zamówienia zostaje potwierdzone drogą mailową na podany przez klienta adres e-mail bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Zawarcie umowy wiążącej następuje wraz z przesłaniem wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia określonych formularzem zamówienia jako pola „wymagane” i potwierdzenia ich poprawności po zapoznaniu się z nimi na ekranie potwierdzenia zamówienia, o czym świadczy kliknięcie przycisku „Potwierdzam zamówienie”. Kliknięcie w „Potwierdzam zamówienie” jest równoznaczne z oświadczeniem prawdziwości i aktualności podanych danych.
3.5 Zamówienia realizowane są na terenie Polski w siedzibie firmy Hot Ball, gdzie realizowana jest również wysyłka zamówionych towarów. Zamówienia realizowane są w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16. W przypadku podania czasu realizacji w dniach należy rozumieć również dni robocze nie wliczając sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
3.6 Klient może dokonać zmian w zamówieniu lub anulować realizację zamówienia bez podawania przyczyn do momentu wysyłki zamówienia. Aby dokonać zmian w zamówieniu lub anulować realizację zamówienia należy kontaktować się telefonicznie z Biurem Obsługi sklepu Hot Ball (dane kontaktowe w pkt. 11 Regulaminu). Jeżeli towar został już wysłany należy postępować zgodnie z zaleceniami Zwrotów i Reklamacji opisanymi w pkt. 8 i 9 Regulaminu.
3.7 Hot Ball zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia błędów na stronach sklepu, polegających na błędnych informacjach o cenach lub stanie towaru, jak również w sytuacjach wzbudzających wątpliwość autentyczności danych podanych przez klienta w trakcie procesu rejestracji i zamawiania.
3.8 Zamówienie realizujemy w przeciągu maksymalnie 3 dni roboczych w przypadku, gdy towar jest dostępny na magazynie. W przypadku towaru przekazanego do produkcji okres realizacji zamówienia może się wydłużyć i jest ustalany indywidualnie.
3.9 Dostępność towaru na magazynie określona jest na stronie sklepu internetowego w opisie danego towaru.
3.10 Klient zostanie poinformowany o wszelkich zmianach w czasie realizacji zamówienia, również spowodowanych czynnikami niezależnymi od dostawcy.
3.11 W przypadku niedotrzymania terminu realizacji zamówienia przez dostawcę klient ma prawo odstąpić od jej realizacji bez żadnych kosztów otrzymując ewentualny zwrot płatności za zamówiony towar wg zasad określonych w pkt. 8.7 Regulaminu dot. realizacji zwrotów kosztów płatności. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi sklepu Hot Ball (dane kontaktowe w pkt.11 Regulaminu).
4. Dostawa towaru.
4.1 Wysyłka zamówionych towarów nastąpi po opłaceniu pełnej ceny wraz z kosztami dostawy określonymi w zamówieniu w przypadku płatności online (zgodnie z pkt. 5 Regulaminu) lub po potwierdzeniu złożenia zamówienia w przypadku przesyłek pobraniowych.
4.2 Jeżeli zamówione towary nie zostaną opłacone w ciągu 24 godzin od chwili potwierdzenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.
4.3 Obowiązują koszty dostawy oferowane w chwili złożenia zamówienia na podstawie kalkulacji kosztów dostawy prezentowanej na stronie hotball.pl w podsumowaniu zamówienia. Podane ceny są cenami końcowymi brutto czyli zawierają podatek VAT w aktualnej obowiązującej wysokości. Warunki dostawy wraz z tabelą kosztów dostępne są również na stronie internetowej hotball.pl w rubryce „Wysyłki i dostawy”.
4.4 Koszty wysyłki pokrywa klient po zaakceptowaniu warunków dostawy poprzez kliknięcie przycisku „potwierdź zamówienie” na ekranie podsumowania zamówienia.
4.5 Wyjątkiem od punktu 4.4 jest kupon rabatowy na darmową dostawę realizowany poprzez kod rabatowy zgodnie z założeniami pkt. 6 Regulaminu dot. rabatów lub osiągnięcie minimalnej kwoty całkowitej zamówienia określonej w chwili złożenia zamówienia i podanej na stronie internetowej hotball.pl w rubryce „Wysyłki i dostawy”. W wymienionych przypadkach koszty dostawy pokrywa dostawca.
4.6 Dla zamówień towarów dostępnych na stanie sklepu w chwili złożenia zamówienia gwarantujemy ekspresowe przygotowanie wysyłki. Wysyłka realizowana jest tego samego dnia roboczego w przypadku zamówień do godziny 15.00 danego dnia roboczego, bądź pierwszego następnego dnia roboczego po wpłynięciu potwierdzenia złożenia zamówienia i dokonania płatności zgodnie z pkt 4.1 i 4.2 Regulaminu. Dostarczenie do klienta następuje w następnym dniu roboczym zgodnie z pkt 3.5 Regulaminu. Obowiązuje cena za usługę podana w dniu złożenia zamówienia.
4.7 Do wyboru klienta oddaje się możliwość dostawy Kurierem, a także odbioru osobistego. Wybór opcji odbioru osobistego oznacza odbiór w siedzibie firmy Europejskie Centrum Wspierania Marketingu lub jednym z salonów firmowych marki Hot Ball. Adresy dostępnych salonów firmowych marki Hot Ball podane są na stronie internetowej hotball.pl w zakładce „Nasze sklepy”. Wybór firmy kurierskiej i aktualny koszt dostawy określony jest na stronie internetowej hotball.pl w podsumowaniu złożenia zamówienia oraz w zakładce „Wysyłki i dostawy”. Obowiązuje koszt i firma kurierska obsługująca sklep internetowy Hot Ball Store w chwili złożenia zamówienia do dnia jego realizacji. Wybór sposobu dostawy następuje poprzez zaznaczenie jednej z dostępnych opcji na stronie „podsumowania zamówienia” i jego zaakceptowania poprzez kliknięcie na przycisk „potwierdzenie zamówienia”. W wypadku zmiany firmy kurierskiej po dniu złożenia zamówienia, ale przed jego wysyłką ewentualną różnicę w kosztach wysyłki pokrywa Klient. W wypadku obniżenia kosztów wysyłki ewentualna różnica w koszcie dostawy zostanie zwrócona zgodnie z założeniami pkt. 8.7 dot. realizacji zwrotów kosztów płatności.
4.8 Istnieje również możliwość odbioru osobistego podczas imprez specjalnych, konwentów, koncertów i innych akcji marketingowych, gdzie swoje stoisko ma marka Hot Ball. Odbiór taki jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym ze sklepem oraz wybraniu opcji wysyłki „odbiór osobisty” w zakładce „podsumowanie zamówienia”.
4.9 Przedstawione na stronie internetowej koszty dostawy dotyczą tylko wysyłek na terenie Polski, gdzie realizowana jest standardowa wysyłka zamówionych towarów. Możliwa jest również wysyłka do krajów z i spoza Unii Europejskiej, jednak po uprzednim uzgodnieniu z Biurem Obsługi sklepu Hot Ball (dane kontaktowe w pkt. 11 Regulaminu). W celu złożenia takiego zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi celem uzgodnienia indywidualnych warunków i kosztów dostawy zamówienia. Nie należy składać zamówienia poprzez stronę internetową.
4.10 Przy zamówieniach o wartości powyżej 250 zł brutto kwoty całkowitej zamówienia koszty dostawy na terenie Polski za pomocą dostępnej opcji podstawowej kuriera pokrywa Hot Ball .
5. Płatności
5.1 Oferowane są następujące rodzaje płatności: za pobraniem, przelew internetowy (Przelewy24.pl) lub za pośrednictwem serwisu Paypal. W przypadku każdego zamówienia sklep Hot Ball zastrzega sobie prawo nieoferowania niektórych rodzajów płatności. Obowiązuję dostępne sposoby płatności w chwili złożenia zamówienia określone na stronie internetowej hotball.pl na stronie „podsumowanie zamówienia” oraz w zakładce „płatności”. Wyboru rodzaju płatności klient dokonuje poprzez zaznaczenie jednej z dostępnych opcji na stronie „podsumowanie zamówienia” i zaakceptowaniu wyboru poprzez kliknięcie na przycisk „potwierdzenie zamówienia”.
5.2 Koszty transakcji finansowych ponosi klient zgodnie z cennikiem usług banku, z którego korzysta.
5.3 W przypadku zakupu przy użyciu karty kredytowej obciążenie konta karty kredytowej następuje po wysyłce zrealizowanego zamówienia.
5.4 Niniejszym klient wyraża zgodę na otrzymywanie informacji o uznaniach na rachunku wyłącznie w formie elektronicznej.
6. Rabaty i promocje specjalne
6.1 Kupony wydawane są na okres czasowy określony na kuponie i w regulaminie danej promocji. Możliwość wykorzystania kupony upływa wraz z dniem określonym jako czas ważności kuponu. Po upływie tego czasu ważność kodu podanego na kuponie wygasa. Kupony nie mogą zostać nabyte drogą kupna i są wydawane w ramach kampanii reklamowych prowadzonych przez sklep Hot Ball lub jego partnerów. Kupony rabatowe można zdobyć w kampaniach dedykowanych dla klientów sklepu Hot Ball, kampaniach łączonych, przy współpracy z partnerami sklepu Hot Ball Store, poprzez subskrypcję newslettera lub po spełnieniu warunków określonych w regulaminie danej kampanii reklamowej.
6.2 Warunkiem wykorzystania kuponu rabatowego jest podanie kodu rabatowego w miejscu do tego przeznaczonym w podsumowaniu zamówienia przed kliknięciem na „potwierdź zamówienie”. Od wysokości kwoty do zapłaty za zamówienie zostanie odliczona kwota wynikająca z wysokości rabatu tj. procentu w wysokości określonej na kuponie promocyjnym odliczonego od kwoty całkowitej wartości zamówienia.
6.3 Jeden kod może być wykorzystany tylko przez jedną osobę podczas jednego zamówienia. Kupon rabatowy może określać konkretny produkt, grupę produktów, markę, której dotyczy zniżka w nim określona.
6.4 Kuponów rabatowych nie można wykorzystywać do nabywania kart upominkowych.
6.5. Sklep Hot Ball zastrzega sobie możliwość podania minimalnej kwoty zamówienia wymaganej do zaakceptowania kuponu rabatowego. Wysokość minimalnej kwoty zamówienia podana będzie w regulaminie danej kampanii marketingowej lub na kuponie promocyjnym.
6.6 Wysokość kwoty zamówienia nie może być niższa niż kwota określona na kuponie rabatowym. Resztę kwoty pozostałą do zapłacenia klient winien jest uregulować zgodnie z normalną procedurą zapłaty za zamówienie określoną w punkcie 5 Regulaminu.
6.7 Nie istnieje możliwość wypłacenia gotówki równoważnej wartości kuponu. Kupony rabatowe nie podlegają zwrotowi w przypadku całkowitego lub częściowego zwrotu towaru.
6.8. W przypadku zaakceptowania reklamacji towaru zakupionego ze zniżką na podstawie kuponu rabatowego zostanie klientowi zwrócona kwota jaką klient finalnie za dany towar zapłacił tj obniżona o wartość wykorzystanego rabatu. W wypadku zwrotu tylko części zamówienia objętego zniżką obniżona zostanie tylko zwracana część danego zamówienia w kwocie wartości pomniejszonej wprost proporcjonalnie do ilości towarów pozostałych w danym zamówieniu.
6.9 Jeśli w wyniku zwrotu części zamówienia wartość całkowita zamówienia spadnie poniżej określonej na kuponie rabatowym lub w regulaminie danej kampanii marketingowej minimalnej kwoty całkowitej wartości zamówienia wymaganej do skorzystania z danego rabatu sklep Hot Ball zastrzega sobie prawo odrzucenia zaakceptowanego wcześniej rabatu i żądania zapłaty za pełną wartość towarów pozostałych w zamówieniu.
6.10 Dopuszcza się również kupony rabatowe na darmową dostawę. Wykorzystanie takiego kuponu rabatowego odbywa się w sposób określony w powyższych punktach, jednak jego skutkiem jest obniżenie kosztów dostawy o kwotę określoną na kuponie rabatowym dla danego sposobu dostawy, również określonego na kuponie rabatowym lub w regulaminie akcji marketingowej.
7. Karty upominkowe
7.1 Karty upominkowe Hot Ball to bony o określonej wartości pieniężnej przeznaczone do wykorzystania wyłącznie na zakupy w sklepie internetowym hotball.pl . Można nabyć je drogą kupna w sklepie Hot Ball lub u jego partnerów.
7.2 Wartość karty upominkowej określająca kwotę jaką można przeznaczyć na zakupy w sklepie internetowym Hot Ball jest ustalona na kuponie upominkowym i podana w opisie kuponu na stronie internetowej hotball.pl w miejscu, gdzie można zakupić daną kartę upominkową.
7.3. Za pomocą karty upominkowej nie można nabyć innych kart upominkowych. Służą one jedynie i wyłącznie do zakupu produktów oferowanych przez sklep Hot Ball za pomocą strony internetowej hotball.pl.
7.4. Aby wykorzystać kartę upominkową należy podać kod rabatu podany na karcie upominkowej w specjalnym przeznaczonym do tego polu w podsumowaniu zamówienia przed kliknięciem na przycisk „potwierdź zamówienie”. Wartość karty upominkowej zostanie odliczona od całkowitej kwoty wartości zamówienia tylko jeśli poda się kod rabatu przed zakończeniem procedury zamawiania tj. kliknięciem na przycisk „potwierdź zamówienie”.
7.5 Jeśli całkowita wartość zamówienia przekracza wartość karty upominkowej pozostałą różnicę kwoty do zapłaty można uiścić poprzez dostępne formy płatności zgodnie z pkt. 5 Regulaminu.
7.6 Karty upominkowe nie mają ustalonej daty ważności. Obowiązują zawsze na zakupy w sklepie Hot Ball, jeśli tylko sklep Hot Ball jest dalej czynny. W razie zamknięcia sklepu Hot Ball karty upominkowe tracą swą wartość.
7.7 Kart upominkowych Hot Ball nie można wymienić na ich równowartość pieniężną.
7.8 Wartości kart upominkowych pozostała po dokonaniu zakupów rozliczana jest przy każdorazowym podaniu numeru kodu rabatowego danej karty upominkowej przy każdych kolejnych zakupach. Karta upominkowa pozostaje do wykorzystania na zakupy w sklepie internetowym Hot Ball w kwocie o wartości równej jej aktualnej wartości po odliczeniu już dokonanych płatności z jej użyciem. Kwota wartości danej karty upominkowej dostępna jest do wglądu na stronie profilowej zalogowanego użytkownika korzystającego z danej karty upominkowej w zakładce „moje karty upominkowe”.
7.9 W sekcji „moje karty upominkowe” na swoim profilu Użytkownik ma możliwość zarejestrowania otrzymanej karty upominkowej celem prezentacji jej wartości bieżącej. Aby zarejestrować kartę upominkową należy wpisać w przeznaczonym do tego polu kod rabatowy podany na karcie upominkowej.
8. Zwrot towaru w ramach ustawowego prawa do odstąpienia od umowy zakupu
8.1 Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie Hot Ball bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Termin na odstąpienie od umowy biegnie od dnia, w którym klient lub wskazana przez niego osoba z wykluczeniem przewoźników weszli/weszła w posiadanie towaru.
8.2 W celu wykonania swojego prawa do odstąpienia od umowy Klient musi wypełnienić dostępny na stronie internetowej formularz zwrotu zgodnie z postanowieniami pkt. 8.5 lub powiadomić o swojej decyzji w tej sprawie firmę Hot Ball z siedzibą w kamieńcu, lub Biuro Obsługi sklepu Hot Ball (dane kontaktowe w pkt. 11 Regulaminu) w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila) zawierającego dane Klienta podane w momencie dokonania zamówienia, datę i podpis Klienta (tylko w przypadku wersji papierowej) oraz numer zamówienia i odesłać zwracany towar wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura) na adres sklepu Hot Ball, adres jednego z oficjalnych salonów firmowych marki Hot Ball podanych na stronie internetowej lub inny podany w zamówieniu lub na stronie internetowej dostępny adres do dokonania zwrotu. W celu wykonania prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać powiadomienie o skorzystaniu z tego prawa przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i niezwłocznie nadać przesyłkę ze zwracanym towarem.
8.3 Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, nabytych zapachów oraz nie może posiadać żadnych uszkodzeń. Towar musi zostać dostarczony w identycznym stanie w jakim klient go otrzymał. Towar powinien posiadać metki oraz oryginalne opakowanie. Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia odsyłanego towaru tak, aby nie uległ on uszkodzeniu podczas transportu. Należy zabezpieczyć oryginalny karton, który jest integralną częścią produktu. Hot Ball nie przyjmuje uszkodzonych kartonów (oklejonych taśmą itp.).
8.4 Hot Ball nie pokrywa kosztów wysyłki zwrotu.
8.5 Aby dokonać zwrotu towaru, można skorzystać z formularza dostępnego na stornie internetowej Hot Ball.pl w zakładce Moje Konto w sekcji Moje Zamówienia (lub Historia Zamówień) poprzez wybranie konkretnego zamówienia, z którego klient chce dokoncać zwrotu towarów, zaznaczenie towarów przeznaczonych do zwrotu z listy wszystkich przesłanych w ramach danego zamówienia i kliknięcie przycisku „Wyślij zwrot” podając opcjonalnie przyczynę dokonanie zwrotu w pou do tego przeznaczonym. Klient otrzyma na podany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia formularza i podjęcia procedury zwrotu. W razie nie otrzymania e-maila z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu zaleca się ponowienie wysyłki formularza lub kontakt z Obsługą Klienta sklepu Hot Ball (dane kontaktowe podane poniżej). Sklep Hot Ball zastrzega sobie prawo nie przyjęcia zwrotu w przypadku podania niekompletnych danych określonych w formularzu zwrotu jako wymagane lub ich braku.
8.6 Aby odstąpić od umowy zakupu w sklepie Hot Ball poprzez zwrot towaru należy odesłać zamówienie zgodnie z następującymi zaleceniami:
- Zwracane towary nie mogą nosić śladów użytkowania, w tym zapachów ani żadnych uszkodzeń.
- Zwracane towary muszą posiadać wszystkie metki, naklejki, materiały dodatkowe i reklamowe umieszczone na nich w pierwotnej formie.
- Zwracane towary muszą być spakowane w oryginalne opakowanie, które nie zostało w żaden sposób uszkodzone, naruszone lub oklejone.
- Zwracane towary muszą zostać nadane w tej samej paczce Hot Ball, w której klient je otrzymał zaklejone specjalną naklejką „Hot Ball ” zamieszczoną wewnątrz przesyłki tak, aby karton zabezpieczony był przed otwarciem podczas przesyłki.
- Wraz ze zwracanym towarem do paczki należy dołączyć dowód zakupu (paragon, faktura zakupu) oraz dokument „Twoje zamówienie” z zaznaczonymi produktami z listy, które zostają zwrócone wraz z podpisem klienta w miejscach do tego wskazanych na dokumencie.
8.7 Aby umówić dzień odbioru przesyłki należy określić dzień odbioru w formularzu zwrotu na stronie internetowej Hot Ball na jeden z dni roboczych następujących po dniu wysłania wypełnionego formularza za pośrednictwem strony internetowej lub umówić dzień odbioru podczas rozmowy telefonicznej kontaktując się z Obsługą Klienta sklepu Hot Ball (dane kontaktowe podane poniżej).
8.8 W przypadku odstąpienia od umowy Hot Ball niezwłocznie, jednak nie dłużej niż 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru i powiadomienia o odstąpieniu od umowy (zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 8.2 i 8.4 Regulaminu) zwróci płatności poniesione za zwracane towary (z wyjątkiem kosztów dostawy i kosztów dodatkowych wynikających z niestandardowych wymagań klienta nie określonych jako najtańsze dostępne). Do zwrotu płatności stosuje się domyślnie ten sam środek płatności, którym klient posłużył się podczas pierwotnej transakcji lub inny środek wybrany przez klienta po uzgodnieniu z Hot Ball . Hot Ball może odmówić zwrotu płatności w przypadku nie otrzymania zwracanego towaru. Wypłata zwrotu kosztów płatności zostanie wstrzymana do czasu otrzymania towaru. Hot Ball nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki wysyłane przez klienta i nie zwróci kosztów płatności poniesionych za towary, które zaginęły w ten sposób.
8.9 Klient ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy, wysłać każdy zwracany towar. Termin uważa się za dochowany, jeśli towar zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.
8.10 Wszelkie zwroty płatności wykonywane są automatycznie na konto, które zostało użyte przez Klienta w momencie składania zamówienia. W przypadku zapłaty przelewem na konto płatności zostaną zwrócone na konto, z którego dokonano przelewu. W przypadku zapłaty przez PayPal lub przy pomocy karty kredytowej zwrot nastąpi na powiązane konto PayPal lub konto karty kredytowej.
8.11 Jeśli w czasie zakupu Klient wykorzystał kupon upominkowy i żąda zwrotu całości zamówienia, to odpowiednia kwota, która została z niego wykorzystana zostanie zwrócona na poczet danego kuponu upominkowego przy założeniu, że pozostała kwota wartości zamówienia zostanie zwrócona na inny użyty przez Klienta środek płatności użyty przy złożeniu zamówienia. W przypadku zwrotu tylko części towarów z danego zamówienia, do którego uregulowania użyto kartę upominkową uznaje się, że wartość za dany towar zostaje w całości zwrócona na konto, z którego dokonano płatności w całości wartości danego towaru bez uwzględnienia karty upominkowej.
8.12 Zwrot towaru przysługuje na każdy produkt w danym zamówieniu.
9. Gwarancja i reklamacje
9.1 Sklep Hot Ball zobowiązuje się do dostarczenia towarów wolnych od wad, a każdy produkt objęty jest 24 miesięczną gwarancją spełnienia oczekiwań klienta i zgodności produktu z jego opisem i wytrzymałością.
9.2 Gwarancja obowiązuje na produkty użytkowane zgodnie z ich przeznaczeniem przy zachowaniu zasad prania, czyszczenia lub prasowania podanych na metce dołączonej do odzieży. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych wynikających ze złego użytkowania produktu oraz normalnych śladów użytkowania i zużycia produktu.
9.3 W przypadku wszelkich wad produktów zamówionych za pośrednictwem sklepu internetowego hotball.pl sklep Hot Ball ponosi ustawową odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, wynikającą z art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U.2016.380 j.t. z późn. zm.).
9.4 Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w sklepie internetowym Hot Ball, jak również przebiegu realizacji zamówienia należy składać e-mailem na adres reklamacja@hotball.pl lub za pośrednictwem Obsługi Klienta sklepu Hot Ball telefonicznie lub drogą elektroniczną (e-mail). Dane kontaktowe Obsugi Klienta sklepu Hot Ball zostały podane poniżej w pkt. 11 Regulaminu.
9.5 Nieużywane towary, w których klient zauważył uszkodzenia fabryczne są wymieniane na nowe pod warunkiem dostępności produktu. Warunkiem uznania reklamacji jest zgłoszenie zwrotu towaru zgodnie z warunkami określonymi w pkt. 8 Regulaminu dot. zwrotu towarów z zachowaniem terminów tam określonych i warunków pokrycia kosztów wysyłki zwrotu. Koszt wysyłki wymienionego towaru w przypadku akceptacji reklamacji i jego dostępności pokrywa sklep Hot Ball. W przypadku braku dostępności reklamowanego towaru obowiązuje zwrot płatności zgodnie z założeniami opisanymi w pkt.8 Regulaminu, co uznaje się jako zwrot towaru.
9.6 W przypadku reklamacji towarów po upływie 14 dni w ramach ustawowego prawa do odstąpienia od umowy zakupu zgodnie z założeniami pkt. 8 Regulaminu obowiązuje procedura reklamacji. W przypadku próby reklamacji w terminie mieszczącym się w 14 dniach w ramach ustawowego prawa do odstąpienia od umowy zakupu należy postępować zgodnie z założeniami w pkt. 8 Regulaminu.
9.7 Procedura reklamacji wymaga wypełnienia formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej Hot Ball i jego wysłanie poprzez kliknięcie na przycisk „wyślij formularz” lub wydrukowanie i dołączenie do przesyłki, którą wraz z reklamowanym towarem należy dostarczyć na adres sklepu Hot Ball. Reklamacji podlegają używane produkty zakupione w sklepie Hot Ball, które przesłano czyste i w kompletnej formie. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest oryginalny paragon lub inny dokument zakupu.
9.8 Reklamowany towar należy nadać za pośrednictwem kuriera oferowanego przez sklep Hot Ball. Zamówienia kuriera dokonuje się w formularzu reklamacji lub poprzez kontakt z Biurem Obługi sklepu Hot Ball. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Koszty te zostaną zwrócone w przypadku uznania reklamacji.
9.8 Sklep Hot Ball sprawdzi stan przekazanego produktu i wyda opinię dotyczącą reklamacji, wymiany, tj. przyjmie ją lub odrzuci, w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru wraz z formularzem reklamacji. Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony o wszelkich ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym. Hot Ball prześle wraz z zawiadomieniem o ewentualnych brakach niezbędne informacje wyjaśniające, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
9.10 W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub inny zgodnie z ustaleniami z Klientem. Jeżeli Klient zażąda zwrotu pieniędzy możliwy jest również zwrot pieniędzy, równy cenie zakupionego towaru. Termin zwrotu pieniędzy to 30 dni roboczych od zatwierdzenia decyzji o zwrocie gotówki na użyte przez klienta konto użyte jako sposób płatności przy składaniu zamówienia lub inne podane przez Klienta konto z uwzględnieniem kosztów wysyłki reklamowanego towaru poniesionego przez Klienta. W momencie, gdy reklamacja zostanie odrzucona, reklamowany towar zostanie odesłany do klienta. Koszt wysyłki odrzuconej reklamacji pokrywa Hot Ball bez pokrycia kosztów wysyłki reklamowanego towaru poniesionych przez klienta.
9.11 W niektórych przypadkach sklep Hot Ball zastrzega sobie prawo wystosowania prośby o przesłanie zdjęć reklamowanych towarów przed ich wysyłką.
9.12 Reklamacji nie podlega naturalne zużywanie się produktów, części wymienne, uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.) powstałe w trakcie użytkowania produktów oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji, uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania obuwia i odzieży niezgodnie z przeznaczeniem, przebarwienia odzieży lub skóry przez produkty wykonane na naturalnie barwionych materiałach, wygoda produktów, przemakanie produktów (o ile w opisie nie jest napisane, iż produkt jest wodoodporny).
9.13 Hot Ball informuje, że każdemu Klientowi przysługuje również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
10. Dane osobowe
10.1 Każdy klient ma prawo wglądu w swoje dane osobowe i edytowanie ich.
10.2 Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U. 1997 nr 133 po. 833) o ochronie danych osobowych informujemy, że dane osobowe naszych klientów są przechowywane w zbiorze danych naszej firmy. Dane osobowe zbierane są wyłącznie na nasze potrzeby i przetwarzane w celu realizacji statutowej działalności gospodarczej firmy, prowadzenia akcji promocyjnych i reklamowych z zachowaniem wymogów zabezpieczenia danych określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.
11. Dane kontaktowe i Obsługa Klienta sklepu Hot Ball
Telefonicznie pod numerem infolinii: +48 661554242
Elektronicznie na adres e-mail: hotball@hotball.pl
Listownie pod adresem wykonywania działalności:
Krzysztof Kotas Hot Ball
Polna 9
42-674 Kamieniec
12. Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Z 2000 r. Nr 22 poz. 271).